18 sierpnia 2017

Let's run today with you

Hej,
Piątek.

Zacznijmy może od wydarzenia dnia:

ZDAŁAM EGZAMIN Z PRAWA JAZDY

W poniedziałek pójdę do urzędu złożyć wniosek i za jakieś dwa tygodnie około będę mieć już moje prawo jazdy w ręce. Sam egzamin nie był zły, jak już wsiadłam do egzaminacyjnej toyoty wszystko ze mnie zeszło i czułam się tak jakby na jazdach z moim instruktorem. Sam egzaminator nie był taki najgorszy, a nawet przyjazny. Auto za to wbrew tego co mówiło mi kilka osób - zupełnie zadbane, wszystko działało i po prostu było czuć nowością. Ten dzień zapamiętam na długo. Jeszcze muszę napisać coś do mojego zeszytu, aby całkowicie zapamiętać te wydarzenia.

Obecnie już tylko pozostało mi umyć się, przeczytać rozdział książki i będę się kładła spać.
grafika girl, bike, and summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.