31 października 2019

Goodbye October

Hej,
Czwartek.

Halloween.
Ostatni dzień października.
Dobry był ten miesiąc, chociaż na pewno zupełnie inny. Pierwszy koty za płoty, pierwsze tygodnie na studiach przeżyte, oby tak dalej.

Pobranie krwi już dzisiaj z rana zaliczyłam, więc w sumie powinnam przebrać się za wampira. Poza tym w końcu spotkanie z moimi koleżankami, z jedną to akurat widzę się normalnie, ale z drugą to ostatnim razem spotkałyśmy się we wrześniu. Już wiem, że będzie fajnie bo zawsze jest jak jesteśmy we trójkę.

Obecnie już się zebrałam, ubrałam i jestem praktycznie gotowa. Za jakiś czas będę już wychodzić, dlatego też dzisiaj post tak wcześnie.
Podobny obraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.