1 października 2019

Hello October

Hej,
Wtorek.
Pierwszy dzień października.
Pierwszy dzień studiów.

W sumie było dosyć szybko i sprawnie, nawet nie zauważyłam kiedy minął ten czas. Ale to pewnie dlatego, że to dopiero początki. Włoski na czas obecny podoba mi się, angielski w biznesie wydaje mi się być czymś na miarę angielskiego zawodowego w mojej średniej szkole. Zobaczę w przyszłości jak to będzie wyglądało, a w sumie to tylko cztery semestry, a zawsze lubiłam języki. Ciekawią mnie inne przedmioty, wtedy będę mogła zasadniczo odpowiedzieć jak to realnie wyglądają te studia.

Obecnie już się umyłam, jeszcze może zobaczę jakiś odcinek serialu, a za jakiś czas pójdę spać.
grafika october, autumn, and hello

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.