6 września 2020

Like troubled water running cold

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był deszczowy z krótkimi przerwami kiedy nie padało. I tak też ten dzień się kończy, bo znowu leje za oknem.

W sumie to za dużo dziś nie robiłam, trochę pokręciłam się przy obiedzie, potem miałam dobrą herbatę i czekaliśmy na odwiedziny. Później już tylko posprzątałam co musiałam i jedynie z moimi przyjaciółmi trochę porozmawialiśmy o roślinach.

A teraz pozostało mi umyć się i mogę się kłaść. Na jutro prawdopodobnie mam ciekawsze plany, bo chyba wychodzę na dwór.
grafika cloudy, london, and rain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.