30 grudnia 2020

Podsumowanie roku 2020

 Hej,

Dzisiaj post podsumowujący dany rok - dwadzieścia pytań.


1. Co najlepszego spotkało Cię w roku 2020?

Poznałam wartościową osobę i myślę, że nasza relacja będzie rozwijać się dalej. W dodatku zbliżyłam się z moimi przyjaciółkami jeszcze bardziej i wiem że mogę na nie zawsze liczyć.

2. Największy sukces?

Pomimo różnych trudności, nie tracę optymizmu, wierzę w siebie i mam w sobie ambicje.

3. Najlepsze wspomnienie?

Święta spędzone z chłopakiem, wesele.

4. Serial roku?

Trudno jest mi podać jeden, więc łatwiej będzie mi wypisać te które zaczęłam w tym roku (bez kontynuacji):

- Spinning Out
- The O.C.
- Red Band Society
- Toy Boy
- Emily in Paris


5. Piosenka która kojarzy ci się z rokiem 2020?

- Lovefool
- Before You Go
- More Than You Know (już od kilku lat ten utwór ze mną jest)

6. Słowo roku?

Miłość.

7. Co najbardziej się w Tobie zmieniło?

Myślę, że za bardzo się nie zmieniłam, może bardziej otworzyłam się na ludzi, potrafię bardziej zaufać.

8. Ulubiony produkt kosmetyczny?

Chciałabym powiedzieć że pomadka do ust, ale te akurat w tym roku za dużo u mnie nie gościły z powodu noszenia maseczek. Dlatego bardziej stawiałam na balsamy do ciała i pomadki do ust.

9. W tym roku idzie Ci lepiej w szkole czy gorzej niż w zeszłym?

Jak to na studiach, na razie się utrzymuję. A już za miesiąc sesja.

10. Co najlepszego zdarzyło ci się w blogowaniu?

W tym roku dużo myślałam nad tym czy chcę dalej prowadzić bloga i pomału od niego odchodzę. To ile pisałam i ile chciałam to było najlepsze. 

11. Zaliczasz ten rok do udanych?

Pomimo pandemii osobiście dla mnie ten rok był bardzo dobry. Wpłynął znacząco na moje życie.

12. Chciałabyś, aby 2020 był podobny?

W pewnych aspektach lepszy, natomiast w pewnych stały. 

13. Masz postanowienia noworoczne, jak tak to jakie?

Jak co roku coś sobie postanawiam, ale to już bardziej postanowienia na życie, a nie tylko nowy rok.

14. Kilka słów opisujących mijający rok

Wypełniony miłością, zaskakujący, na miejscu.

15. Filmy zobaczone i polecane w 2020 roku:

- 25 lat niewinności
- Holidate
- Mamma Mia (obie części)
- Letters to Juliet

16. Książki, które przeczytałam i chciałabym polecić:

- Zostaw mnie Gayle Forman

Za dużo w tym roku nie czytałam. Jednak muszę trafić naprawdę wciągającą książkę, żeby z przyjemnością ją czytać i potem przechodzić stratę po jej skończeniu.

17. Herbata roku?

W ostatnim czasie polubiłam białe herbaty, zwłaszcza te z liptona z maliną lub Teekanne z cytrusami.

18. Miesiąc roku?

Myślę że wrzesień. Po prostu od sierpnia sporo rzeczy nabrało sensu, ułożyło się.

19. Co dawało mi motywację?

Motywację dawała mi codzienność, spotkania z przyjaciółmi, chłopakiem.

20. Jak się obecnie czuję?

Bardzo dobrze. Jestem zadowolona z tego gdzie jestem i co robię.


Chcę życzyć wszystkim wspaniałego przyszłego roku z miłością, wsparciem i pozytywnymi myślami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.