16 marca 2013

Do you speak english? Yes, I do +dzisiaj

Coś czego o mnie jeszcze nie wiecie. Chodzę do Gimnazjum (to wiecie) do klasy z rozszerzonym językiem angielskim.  W normalnej klasie są cztery angielskie tygodniowo, a u nas pięć niby nie duża różnica, ale jeśli podliczymy to miesięcznie to jest i duża. Dopiero w 6 klasie polubiłam angiel, zawsze myślałam że mi się to nie przyda i wgl..  A teraz myślę o tym zupełnie inaczej. Z języków mam też niemiecki, ale on jest podstawowy. Z językami nie mam problemów. Teraz na koniec roku z angielskiego wychodzi mi 5, a z niemieckiego 5/6. 


Dziś super sobota mam dobry humor, który prawdopodobnie spowodowany jest dobrą pogodą. U mnie świeci słońce i tak jakby już raz chciał padać śnieg, ale znów przeważyło słońce. Może i jest trochę zimno, ale może to już koniec zimy i początek wiosny <5 dni i mamy wiosnę kalendarzową> Byłam dziś na zakupach w Biedronce i jeszcze kilku sklepach, to przez świetny humorek ;)  Kupiłam sobie nawilżające mleczko do ciała i kilka bluzek na wiosnę i jeszcze prezent dla mojego brata na jego 18-nastkę. :*

1 komentarz:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.