31 marca 2013

Święta+ulubieńcy miesiąca

Hej :*
Takich Świąt to ja jeszcze nie miałam. Po pierwsze jestem chora, a po drugie napadało więcej śniegu niż w styczniu. Do tego jest wolne, a ja umieram ;( niestety chyba tak musi być...Dotychczas napadało ponad 20 cm, mam nadzieję, że nas nie zasypie

I ulubieńcy miesiąca: (nie ma ich za dużo, ale są)
do ust:                 Laura Conti orange lip balm
                           Wibo water sheen with maxi lip
do włosów:          Joanna czarna rzepa
do twarzy(krem): Ziaja nagietkowa
sok:                     Vitanella z biedronki
do ciała(balsam):  Bebeauty nawilżające mleczko z biedronki

I to pewnie tyle jeśli macie jakiś pomysł na posta to napiszcie i pamiętajcie mamy księgę gości :)
<nadal chora :( >    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.