25 marca 2013

Wiosna czy zima?

Tak jak w inne poniedziałki, wstałam o 7:20 i się ogarnęłam. W szkole lajt, na matematyce nie pytałam mnie, na dwóch lekcjach polskiego oglądaliśmy Romea i Julię, a zamiast religii była fizyka, ale bez zeszytów i książek więc też nic. Tylko na końcu był basen. Jutro tylko jeden spr. i kończę o dwie godziny wcześniej <jej>. Byliście wczoraj na live Lucy? Ja tak i jestem trochę zdziwiona 200 osób, a taki szum: wszyscy piszą i pokazują się na kamerkach, ale i tak było fajnie (byłam pierwszy i nie ostatni raz). Jest jutro konkurs  z matematyki i wszyscy, którzy ubiorą się w paski lub kratkę nie muszą mieć mundurka.
 Podobno mają być tylko dwie pory roku zima i lato i nie wiem czy wierzyć w to czy nie, ale to prawdopodobne bo zazwyczaj w marcu było już ciepło, a tu -3 stopnie wtf? Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.