9 maja 2013

Fontanna!

Hej,
W tym tygodniu mamy aż cztery w-f i dwa baseny, ponieważ zamiast zajęć artystycznych dziś był  w-f, a jutro zamiast angielskiego też będzie. Robi, już jest słonecznie i ćwiczymy na dworze...
To tylko jak potrafię zepsuć buta grając w palanta (taki jakby bejsbol)
Teraz w tym roku zrobiono nam w mieście taką fajną fontannę i wczoraj byliśmy prawie całą klasą :)
Wczoraj myślałam sobie (a jutro nie mam żadnej kartkówki) a tu o 22 przypomniało mi się o niemieckim i w około 30min. nauczyłam się wszystkiego i będzie 5 lub nawet 6 (zrobiłam dodatkowe)
A teraz idźcie korzystajcie z wiosny ja też tak zrobię :)
Pa
buziol!

1 komentarz:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.