29 maja 2013

Frei!!!

Wolne! Nareszcie! Bardzo potrzebuję kilku dni na nic nie robienie...   :)
Wreszcie się wyśpię i odpocznę -mam nadzieję.
Dzień jak dzień znowu na w-f'ie padał deszcz i nie grałyśmy w ręczną na boisku, a na sali jest za mało miejsca. Dlatego grałyśmy w nożną! ::) Jak można jej nie lubić (sama nie wiem)
Pamiętacie, że tydzień temu biegałam na 600m, dzisiaj reszta biegała (hahah) słońce świeciło, a te biegać. W ogóle nie zmęczyłam się na dzisiejszym w-f bo na pierwszym sobie chodziłam, a na drugim stałam na bramce (nie puściłam ani jednego gola) Najbardziej denerwuje mnie to, że normalnie gramy, a nagle niektóre osoby zobaczyły piłkę i kopią z całej siły, a nawet nie wiedzą gdzie jest piłka przy tym wszystkich faulując...-,-
Wyświeciło słońce robi się ładna pogoda!!! Fajna pogoda=dobry humor   :)     :*


                                            

:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.