1 czerwca 2013

Rysunki

Hej, dziś kolejny dzień brzydkiej pogody. Znowu robiłam nic, a u mnie nic znaczy rysować. Zawsze rysowałam tylko na takich małych kartkach A5 (w zeszycie), a teraz na nieco większych A4.
Wiem, że oni nie są podobni, ale to po prostu moje wersje. Zgadnijcie kto jest kim i napiszcie w komentarzu. Napiszcie też czy wam się podoba, jestem otwarta na krytykę :)
1
 2
 3


Podpowiedzi :
1 To L888 d88 R88
2. raper - T.M8888
3. piosenkarka- Be88888
zdrap 8 i poznaj rozwiązanie
 Powodzenia!

2 komentarze:

  1. więc ładne rysunki
    1 to ----
    2 to T.Mills
    3 to Beyonce
    przecież 2 i 3 podpisałaś w rogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 to Lana del Rey, a 2 i 3 dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.