4 lipca 2013

Artystyczne zdjęcia!

Hei,
Dzisiaj pokarze wam trochę moich takich innych zdjęć. Zrobiłam je w ostatnim czasie, czyli tak tydzień temu może mniej. No to więc :





Te zdjęcie zrobiłam z może rok temu, ale go nigdy nie dodałam, no to przy okazji jest i one.
Najbardziej z nich wszystkich podoba mi się to z zachmurzonym niebem i lasem (trzecie)  oraz drugie. Ogólnie lubię zdjęcia nieba i chmur. Kocham je po prostu. Nie wiadomo ile zdjęć zrobiliśmy niebu, one i tak będą inne. Niebo cały czas się zmienia, w dniu i w nocy. I to w nim jest magiczne.

Pogoda z dnia na dzień staje się lepsza, ale znowu ma się popsuć według prognoz. Miejmy nadzieję, że znów się pomylą, bo zwłaszcza w wakacje ma świecić słońce tyle ile może. :)
Pa :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.