16 lipca 2013

Setny post!!!

100 post!
Hej, tak jak mówiłam, dzisiaj wielkie podsumowanie. Więc zaczynajmy.
Na początku bardzo chciałam podziękować wam wszystkim ;* . Bez was pewnie już by nie było tego bloga. Jednak dzięki wam i waszym miłym komentarzom miałam siłę do pisania. Było wiele szczęśliwych dni, ale było też kilka smutnych. Zazwyczaj starałam się pisać codziennie, co dwa dni, ale był też taki cały tydzień bez postu. Dużo historii, zdjęć, tematycznych postów jak i takich spontanicznych. Bloga mam dokładnie od 10 marca, minęły dopiero cztery miesiące, a już tyle wyświetleń. Z wyświetleń jestem ogromnie dumna bo nie pochodzą one tylko z Polski :O
Teraz bardzo dobrze wiem, że warto mieć bloga, bo ta pamięć zostaje. Każdy dzień ma inną historię, która dzięki blogu zostanie w mojej pamięci.
Dziękuję !!! <3 <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.