26 września 2013

Hę brak deszczu?

Hej hej hej,
U was też taka nie zdecydowana pogoda? Bo ja dziś oglądałam prognozę i zero deszczu, a tu za chwilę jeszcze przed lekcjami runął deszcz. Potem było normalnie zachmurzone i znowu lunęło i tak z dwa razy :) Mogłaby się w końcu ta pogoda zdecydować.
Dzień nie zbyt ciekawy, ale już jutro znów piątek jakoś szybko przeleciał ten tydzień. Właściwie miesiąc. Nareszcie weekend i trochę się podleczę, bo cały tydzień męczył mnie katar i kaszel. Ale do szkoły chodziłam, bo codziennie mam jakąś kartkówkę, a potem musiałabym chodzić na 7:00, aby to nadrobić. Ale, aby się pocieszyć dla mnie wystarczy tylko chwila na stronie, którą już kiedyś podawałam, ale czemu by nie podać drugi raz :) kot łasuch! :) Wystarczy mi kilka chwil tam i już wszystko dobrze.
Dzisiaj dostałam 4 z chemii, a osoby które są takie "mądre" przygotowują się na olimpiadę miały 2 i 3! haha to takie pocieszenie, ale ogólnie u mnie to dość dobrze z ocenami :)
A wy macie już pierwszą jedynkę? Też macie jakieś rozluźniające stronki typu tego kota?

5 komentarzy:

  1. Świetny blog i super post♥ :3. Jesteś cudnowna! ♥♥♥


    www.ohjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post
    przez twojego ,,kota łasucha" mój brat dostał faze :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.