4 września 2013

Na dywaniku!?

Hej,
Kolejny dzień szkoły jakoś zleciał, a był nawet fajny. Pierwsze zadania już są, u was pewnie też. No, ale w końcu wakacje się skończyły i teraz trzeba szybko wstawać, uczyć się i odrabiać lekcje(zadania). Dzisiaj tak normalnie siedzimy w klasie i nagle ogłoszenie, a w nim dyrektor wyczytuje niektóre osoby i nagle ja!? nie wiedziałam o co chodzi, ale no nic i po lekcji wszyscy poszliśmy do dyrektora i chodziło mu oto, że będziemy wisieć, właściwie to nasze zdjęcia, bo w zeszłym roku mieliśmy czerwone paski na świadectwach. A osoby, które tam wisiały już wyszły z tej szkoły to więc teraz my. Wszyscy czekając przed drzwiami baliśmy się, a tu taka wiadomość hah. Było też drugie ogłoszenie dotyczące, że prawdopodobnie mundurki będą zlikwidowane (tyle wygrać). Cały dzień nawet szybko zleciał, a zwłaszcza te fajne lekcje. Jutro już pierwsza kartkówka z chemii mam nadzieję na piątkę, albo przynajmniej czwórkę. Myślę że wszystko umiem więc powinno być dobrze.
A jak tam u was minął dzień?

10 komentarzy:

  1. Już kartkówki? U mnie, PSO, PZO, WSO, już mi uszami wyłazi! Gratuluję paska i wyróżnienia na "ścianie" :D Marzę o mundurkach jak w amerykańskich szkołach, spódnica, koszula i zakolanówki *.* U mnie nie ma mundurków w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała takie amerykańskie. A w naszych rok pochodziliśmy i chyba znoszą :)

      Usuń
  2. ocena-na6.blogspot.com
    Jestem założycielem najnowszej ocenialni. Myślę, że mogłabyś spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję czerwonego paska i wyróżnienia ;]

    weronika-bloq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzę do szkoły w mundurku. Już się przyzwyczaiłam, nie wiem czy chciałabym teraz chodzić w normalnych ubraniach... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko, tylko już kiedyś to pisałaś.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.