16 października 2013

Day of windy.

Hej,
Jak miło wreszcie mieć trochę czasu, te nadrabianie jest dość męczące. Przynajmniej jutro nie muszę iść na 7:15 :) Właśnie przez szkołę wczoraj nic nie pisałam, nawet nie weszłam na chwilę na komputer. Ale to już minęło. Jeszcze dwa dni i mój upragniony weekend. Dzisiaj jeszcze pani oddała mi zaproszenie z polskiego i miałam maksymalną liczbę punktów, a napisałam z trzy zdania, a ci którzy napisali około ośmiu podostawali za to z może dwa, trzy punkty. Dlaczego? No pewnie jak napiszesz mało to mało błędów możesz popełnić, a jak dużo to odwrotnie. Ale dotąd nie wiem jak te kilka osób napisało 7,8 zdań na zwykłym, prostym zaproszeniu. ;)
Zauważyliście ile liści już spadło to niesamowite jednego dnia normalnie 'wisiały' sobie liście, a następnego przyszedł deszcz z wiatrem i prawie wszystko opadło. Trochę szkoda, że tak szybko robi się ciemno i długo już utrzymuje, a do grudnia jeszcze daleko, kiedy to najwięcej będzie mroku. Cóż taki minusik jesieni, ale no oczywiście ogromne plusy zasłaniają te mało znaczące negatywy.
Jest to trochę bardziej uciążliwe, ale co na to poradzimy.

11 komentarzy:

  1. Gratulacje tylu punktów :)
    Ja wieczór podziwiałam liście, rano wstaje, a tu liście lecą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje punktów ;) Pewnie tak było że oni mieli więcej błędów ;) Też ostatnio myślałam sobie o jesieni ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam liście ♥ i chyba pozbieram kilka do pokoju ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też to zauważyłam. A w dodatku nie mam parasola.:(

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję punktów ;)
    a liści jest bardzoo dużo :D

    obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesien idzie wielkimi krokami! Dziękuję za odwiedziny! + obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice One. Let us follow each other on GFC, FB and Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny nagłówek bloga :)
    ciekawie piszesz :>

    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.