14 października 2013

Freeee day!

Hajja :D
No to mój pierwszy dzień w szkole po chorobie zaliczony, był to wyjątkowy dzień. Bo nie było lekcji, tylko akademia i do domu, ponieważ iż gdyż dziś jest dzień edukacji narodowej bądź inaczej nazywany dniem nauczyciela. U was pewnie też tak było, chyba że w ogóle nie szliście do szkoły. To jeden jedyny dzień w którym oczywiście lubimy wszystkich nauczycieli. Ja nie mam na co narzekać większość moich nauczycieli jest fajnych. :)
Jeszcze dzisiaj przy sprawdzaniu obecności wszyscy "Oo już jesteś!" Miło tak ich nareszcie powitać. :)
Dzisiaj przynajmniej się wyspałam, za to jutro na 7:15 napisać sprawdzian i jeśli się da kartkówkę z chemii. Ten temat był dosyć łatwy i dobrze go rozumiem, toteż nie mam się czego bać tylko jedynie części: atom, a cząsteczka. W ogóle nie umiałam tego pojąc (i nadal tak jest), ale muszę się postarać. Chciałabym z tego sprawdzianu 4 lub marzeniem było by 5.
A jak tam u was dzisiejszy dzień? Bardzo się lenicie?

20 komentarzy:

  1. U nas trzeba było iść dzisiaj do szkoły, na szczęście ja nie byłam, bo chora. Powodzenia na sprawdzianie.
    Pozdrawiam
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie musiałam iść dzisiaj do szkoły , fajnie ze tak cie powitali . Powodzenia jak będziesz pisac . Masz bardzo ładny blog :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/
    +
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. My akurat nie musiałyśmy iść dziś do szkoły za to na jutro musimy się trochę pouczyć ;P
    Zapraszamy na nowy post www.gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. www.moja--historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia na sprawdzianie ;d
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziś praktycznie cały dzień w piżamach xd

    http://oneblogofmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny taki luźny dzień :) Zapraszam do siebie oraz wspólnego obserwowania jeśli zechcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam wolne, a nie lenię się nigdy bo nie mam czasu, jakoś zawsze mam dużo zajęć

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog ;) Powodzenia w blogowaniu! ♥

    • Zapraszam na mojego bloga : •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to z pewnością miłe uczucie przyjśc i usłyszeć takie słowa ;) ja się niestety nie lenię choć bym chciała :p
    obserwujemy? ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nice post & blog :))
    Maybe we follow each other !?
    If yes let me know when you follow me & i´ll follow back :))

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.