1 kwietnia 2013

Prima Aprilis

Hi,
Dzisiaj mam dwa święta Prima Aprilis i Lany Poniedziałek, nie wiem czy to do końca święta, ale są zapisane w kalendarzu na czerwono.
 Dzień zapowiada się fajnie, dowiedziałam się, że jest możliwość, że ja z moją przyjaciółką jesteśmy spokrewnione. Muszę ją zapytać. Znamy się od ośmiu lat, a dopiero teraz dowiaduję się, że jesteśmy rodziną. Zawsze i tak uważałam i nadal  uważam za siostrę ;*
I jak oblali was już? Albo obrzucili śniegiem hah ta pogoda na podwórku mam 60cm zaspy, a z dachu co chwilę spada śnieg. Pa idę robić śnieżnego zająca :*


 
No to zamarzany poniedziałek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.