12 grudnia 2013

Szczęście najważniejsze!

Hej,
Dziś chciałam trochę wtoczyć rozmowy o szczęściu i czym ono jest. "Szczęście jest emocją,spowodowaną doświadczeniami ocenianymi przez podmiot jako pozytywne. Psychologia wydziela w pojęciu szczęście rozbawienie i zadowolenie".
Czy to tylko chwilowe uczucie dobra, miłości, śmiechu? Głównie myślę, że tak, ale do szczęścia każdy będzie przypisywał coś innego, dla jednego to cały dzień z przyjaciółmi, dla innego rodzinny dzień. Sądzę, że nie ma jednej oklepanej regułki szczęścia, ono dla nas w innych sytuacjach będzie znaczyć coś innego, bo gdy jesteśmy nie wyspani chcemy iść do łóżka i spać, kiedy jesteśmy smutni posłuchać muzyki i żeby pojawił się uśmiech.
Czasami idąc drogą patrzę na mijających mnie ludzi i określam czy da się po nich poznać czy są szczęśliwi, czasem tak, czasem nie. Ponieważ szczęście też bierze się z naszego środka i nie raz nie odzwierciedlamy tego co czujemy. Niekiedy ukrywamy to w sobie, smutek, żal.
A wy ukazujecie swoje szczęście światu? :)
Ale dziś się poobijałam na lodowisku, ale umiem jeździć, a do tego miło spędziłam czas. A jutro już piątek i weekend. :) 

8 komentarzy:

  1. Różnie bywa z okazywaniem uczuć.;) Ja się ciesze ostatnimi wolnymi piątkami, bo od II semestru będę miała prawdopodobnie normalne lekcję z powodu zmienionego planu zajęć.
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nam również zdarza się ukrywać smutek pozornym zewnętrznym szczęściem...Zazwyczaj po to by nie martwić bliskich. Jednak gdy jesteśmy naprawdę szczęśliwe nasza aura udziela się całemu otoczeniu ;)

    pozdrawiamy!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że każdy indywidualnie ma swoją receptę na szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kazdemu czlowiekowi cos innemu sprawia szczescie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. każdemu co innego sprawia szczęście :)
    Ja jeździłam na łyżwach ostatni raz mając 6 lat :c
    maakaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to bardzo dawno, może spróbujesz kiedyś teraz :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.