23 grudnia 2013

Titanic ♥

Hej,
Oglądaliście wczoraj i przed wczoraj Titanica? Ja tak i był to kolejny raz, ale i tak ten film nigdy mi się nie znudzi. Myślę, że warto poświęcić te cztery godziny na zobaczenie go, bo ma prawdziwy sens. Uhm, teraz wszyscy na bloga piszą o nadchodzących świętach, strojeniu choinek i innych typowo świątecznych rzeczach, a ja o filmie. Tak jak mówiłam ma w sobie przesłanie, pokazuję zalety i wady różnych typów życia, później prawdziwe twarze ludzi podczas problemu, katastrofy w tym wypadku, dokładnie tutaj mówię o tym kiedy Jack był uwięziony pod pokładem, a Rose prosiła o pomoc, kto jej pomógł go stamtąd wyciągnąć? zupełnie nikt, ale sama sobie poradziła. Zatem jest to też opowieść o wielkiej miłości, poznanej z przypadku i o całkowitych zmianach. po prostu trzeba go zobaczyć, choć pewnie większość z was go już widziało, oglądało, ale zawsze można zobaczyć jeszcze raz. :) I myślę, że ten film świetnie opisuje jak ogromna była katastrofa RMS Titanic.
Już jutro Wigilia i Święta! Ten czas tak szybko minął, więc życzę wam już dziś miłych i radosnych, szczęśliwych świąt ♥

titanic.jpg

18 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nigdy nie oglądałam Titanica. :D
    Teraz masa wolnego czasu to może poszukam w necie i obejrzę :)

    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh mój ukochany film<3
    Widziałam go już chyba tysiąc razy ale mimo to zawsze płacze:P
    Niestety mój chłopak nie przepada i nie dał mi dojść do pilota.Ale napewno go jeszcze obejrze choćby na internecie:))
    kissiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh ja też zawsze płaczę, zwłaszcza w ostatnich scenach. :)

      Usuń
  3. pewnie, że oglądałam! jak mogłabym ominąć? :)
    również wesołych życzę^^
    obserwujemy?
    już zrobiłam pierwszy krok, teraz czekam na cb :)
    http://kochonoka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba co roku leci w telewizji ;-) Kocham
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę miłych, wesołych i zdrowych świąt :)

      Usuń
  5. Uwielbiam ten film! Za każdym razem, kiedy go oglądam poszerzam swoją wiedzę na jego temat ;)
    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam to już 100 razy i dalej płacze ;c
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne że oglądałam! Ja mam sentyment do tego filmu i nie ważne ile razy go oglądałam i tak zawsze rycze jak bóbr, haha!
    U mnie na blogu konkurs, gwarantowana wygrana kodu rabatowego do sklepu internetowego, zapraszam. :)
    http://misselegant06.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tak na prawdę oglądałam to chyba z 2 razy ;D

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jeszcze nie raz będzie w telewizorze, a w internecie też zawsze jest :)

      Usuń
  9. pamiętam jak w dzieciństwie rysowałam z bratem titanica na wieeeelkiej kartce, wszystko ładnie zaprojektowane od linijki :D teraz po kilkunastu obejrzeniach zaczyna mi się już nudzić :(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.