30 marca 2014

Day to day ♥

Hej,
Przestawiliście już zegary? Czy też przestawiają się wam automatycznie?
Czy tylko ja nie zauważyłam jak kolejny miesiąc tak sobie minął. Już za chwilę kwiecień, czwarty miesiąc, pamiętacie jeszcze o swoich noworocznych postanowieniach, a dotrzymujecie je? Ja staram się jak najbardziej, ale czasami wszystkich oblatuje tak chwila zwątpienia, zniechęcenia i po prostu lenistwa. Na szczęście już ten czas za mną, a teraz kiedy wiosna zawitałam do nas raczej na stałe, będzie dobrze.
No właśnie, dziś kolejny dzień świetnej pogody, ale jest ciepło i fajnie.
Wszystko było by idealnie, oprócz tego, że czeka mnie romans z tym wypracowaniem i mozaiką, już nawet zaczęłam, mam nadzieję, że zrobię to jak najszybciej i będę miała spokój. A tak to już dzisiaj nie muszę się zbytnio na nic uczyć, jak dobrze. :)
A u was? Jak tam życie?
♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.