7 marca 2014

Już dziś.

Hej,
No to kolejny tydzień szkoły minął, teraz znowu nie odliczałam, przez co przeleciał jeszcze szybciej niż zeszły.
Pogoda nie jest za bardzo fajna, wręcz jest odwrotnie, u was też dzisiaj jest tak zimno? bo u mnie strasznie. W tym tygodniu całkowicie pogoda jakoś się popsuła.
A wy dostałyście już kwiatki i prezenty z okazji jutrzejszego dnia kobiet, u nas w szkole niektóre klasy w ogóle nic nie dostały, bo się chłopaki nie postarały, ale ci z mojej klasy wymyślili nawet fajne pomysły. Ale my byłyśmy oryginalniejsze. hehe
No to teraz też i ja dziś chcę życzyć wszystkim dziewczyną i kobietą wszystkiego co najlepsze, miłości, przyjaźni, samych radosnych i szczęśliwych dni, codziennego uśmiechu na twarzy oraz wszystkiego co sobie życzycie. :*
♥♥♥

3 komentarze:

  1. dziękujemy i oczywiście nawzajem ! :D
    zapraszam do nas notka poświęcona KOBIETĄ :)
    pozdrowionka :)
    wpadaj do nas
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wzajemnie ;3
    JULIETTEXOXO.BLOGSPOT.COM ♡
    +zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.