16 sierpnia 2014

One day

Hej,
Umm tak dzisiaj sobota, moja ukochana sobota, zaraz po bardzo lubianym piątkiem.
Dzień od samego rana uporządkowany, wstałam w pół do ósmej, ponieważ kot nie dawał mi spokoju, ale w taki słodki sposób, no to nie chciałam więcej leżeć. Wstałam i rozpoczęłam grafik ułożony w głowie. Do południa wszystko co zamierzałam zrobić było gotowe, a potem już zaczęła się ta wolniejsza część soboty. Jeszcze trochę poczytam, wieczorem zobaczę mecz, a czas jakoś sam będzie mijał, tak jak dotychczas. Takie dni bardzo lubię, bo jednak coś zrobię, dzięki czemu nie czuję się całkowicie nie potrzebna, a jednak to moja sobota. Teraz nie różni się tak bardzo od innych dni, ale od września już będzie. No to ostatnie dwa tygodnie tych wakacji.

1 komentarz:

  1. też zawsze lubiłam soboty;)

    ____________________
    ps. a u mnie? nowości z wyprzedaży za GROSZE;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.