6 stycznia 2015

you ain’t never been before

Hej,
Czy dzisiaj jest niedziela (?) bo właśnie tak mi się wydaje, ale w końcu jutro już środa. Trzy dniowy tydzień szkolny jak najbardziej fajny. Tym bardziej, że nic nie będziemy zbytnio robić, chociaż jeszcze dziś muszę zrobić zadanie z polskiego. Tak zadanie na długą przerwę świąteczną to idealny pomysł, mimo to, że zgodnie z zasadami nie wolno zadawać na weekendy i przerwy. Czyli wtorek, dosyć miły i przyjemny wtorek. Choć myśl, że jutro do szkoły jakoś mnie nie zadowala. No cóż, wszystko co dobre szybko się kończy, a już za niedługo zaczynają się ferie. U mnie chyba za 18 dni.
Pogoda dosyć dobra, jak najbardziej na wyjście na spacer. Przy czym też tak zrobiłam. Głownie to przez cały dzień starałam się omijać temat szkoły, a teraz muszę jakoś się spakować i sprawdzić czy to zadanie jest gdzieś w internecie, najwyżej spiszę jutro a może pani zapomni. W końcu przez taki okres czasu łatwo o czymś zapomnieć.

pizzapriince:

following back everyone until i find a tumblr gf♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.