9 kwietnia 2015

it's just who I am

Hej,
Kolejny dzień, czwartek, pomimo wypadnięciu dwóch lekcji, dzień i tak był trudny i dłużący się, ale przynajmniej wróciłam do domu przed czternastą. Za to za jakąś godzinę znowu będę musiała się zbierać do kościoła na spotkanie z bierzmowania. Dziś jakoś zupełnie nie mam no to sił ani ochoty. Jak miałabym wybrać pomiędzy słuchaniem wytworów księdza na naszych spotkaniach, a byciem w domu, obijaniu się, spaniu. Jednoznacznie wybrałabym tą drugą opcję. Wolałabym nawet pobiec wtedy w maratonie, nie nudziłabym się, aż tak bardzo.
Pogoda zupełnie odmienna od tej co była w ciągu świąt, dzisiaj słońce, niebieskie niebo i przyjemna temperatura, ale i tak rano było chłodno, przez co przewiduję, że wieczorem również nie będzie za ciepło. Aż chciałoby się iść w samej bluzie i całkiem możliwe, że to będzie możliwe.
Ogólnie dzień minął normalnie, kartkówka z edb była prosta, ale co do niezapowiedzianej kartkówki z historii to już nie jestem pewna, a chciałabym utrzymać moją średnią 4.0. Zostało jeszcze około osiemdziesiąt dni do wakacji, a nawet trochę mniej. Jakoś trzeba będzie wytrzymać. Gdyby nie trudny wybór ponadgimnazjalnej szkoły, jak najbardziej chciałabym dwa miesiące wolnego. A tak mam wewnętrzną rozterkę, ale mimo wszystko lepiej było by wiedzieć albo przynajmniej mieć jakiś plan na swoją przyszłość.
Za jakiś czas będę musiała zacząć się zbierać, więc jeszcze spakuję się na jutrzejszy dzień, przeczytać z trzy rozdziały książki i wychodzić. No cóż, potem wrócę i poćwiczę, wezmę prysznic i po mału będę wybierać się w stronę łóżka, choć spać za szybko nie zamierzam. Ciekawy plan na resztę czwartkowego dnia.

6 komentarzy:

  1. To dobrze że pogoda u ciebie się poprawiła :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Też strasznie nie lubię spotkań do bierzmowania :(

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwierz mi ze wybór szkoły średniej jest niczym w porównaniu do wyboru dalszego życia. Pamiętaj :*
    http://skinnnyraspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pocieszyłaś mnie, no ale cóż i takie wybory będę musiała podejmować. :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.