17 kwietnia 2015

Perfecting my passion

Hej,
Dzisiaj już nadszedł piątek, którego akurat bardzo długo oczekiwałam.
Dzisiejszy dzień w szkole minął całkiem dobrze, jednak poszłam na siódmą, ale w poniedziałek już się nie wybieram. Na biologii mieliśmy tę kartkówkę, wczoraj jakoś późno zaczęłam się uczyć, właściwie to nie wiedziałam w ogóle czego dokładniej mam się nauczyć. Wtedy strasznie chciało mi się spać, postanowiłam już nie powtarzać i wejść na laptopa, a dokładniej godzinę później miałam pełno energii i nie było myśli o tym, że jestem senna. Wracając do tematu, na biologii siedzę w pierwszej ławce, mieliśmy już oddawać, więc jako pierwsza dałam, pani momentalnie ją przejrzała, mówiąc, że będzie piątka. Szczerze mówiąc, wygrałam.
Już w następnym tygodniu egzaminy gimnazjalne, a jeszcze pamiętam jak mówiłam sobie, że do testów zostało pół roku, również i miesiąc temu o nich wspomnieliśmy sobie. I że niby cały ten miesiąc tak szybko minął. Z tego wszystkiego dobre jest to, że w końcu nauczyciele przestaną ciągle mówić o egzaminach. Następnym razem dopiero 19 czerwca będę mieć taką możliwość, wtedy będę wyniki, a zarazem i tego dnia odbędzie się komers. Oby poszły dobrze, bo akurat będzie co świętować.
Przez ostatnie dni pogoda była świetna, a dzisiaj jest tak strasznie chłodno (oczywiście w porównaniu z ostatnimi dniami). Znowu wiało, a nawet trochę nad ranem padało. O siódmej było jeszcze zimniej. Liczyłam na to, że do domu wrócę w samej bluzce, ale no cóż. Aktualnie nie chcę się rozchorować, przynajmniej przez najbliższy tydzień muszę się trzymać.
Nareszcie przyszedł weekend, całkiem szybko minął ten tydzień, ale muszę przyznać był trochę trudny. Obecnie to nie ważne, teraz mam piątkowe popołudnie czyli najlepszy czas w ciągu całego tygodnia. Może nawet zacznę czytać "Love Rosie" bo przez ostatnie dni jakoś nie miałam czasu dla książek. Wieczorem będzie leciał Shrek III ale jak na razie nie wiem czy będę oglądać. Zobaczy się potem, nie miałabym nic przeciwko, aby teraz położyć się do łóżka i zasnąć. Stanowczo brakuje mi snu, a za bardzo nie mam kiedy odespać.

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za dobre wyniki na egzaminach! :*
    A ja miałam zamiar obejrzeć film "Love Rosie" :D <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zamierzam go zobaczyć, ale dopiero po przeczytaniu
      :)

      Usuń
  2. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez pisze egzaminy, ale sie nimi nie przejmuje :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.