13 stycznia 2014

Magic!

Hej,
No to już prawie pół nowego miesiąca w roku nam minęło. I jaki ten okres czasu dla was był? Bo dla mnie nawet fajny, oprócz teraźniejszego, bo mam pełno sprawdzianów w okresie tych dwóch tygodni przed feriami miałam (jeszcze kilka będę mieć) osiem sprawdzianów. Bo wszyscy nauczyciele sobie pomyśleli, aby teraz zadać nam jego sprawdzian, bo później inni nauczyciele będą chcieli dać i co jakoś teraz mam prawie codziennie sprawdzian lub chociaż kartkówkę, a potem nic, zupełnie nicość. Ale nie będę się już tu użalać. Zawsze mogło być gorzej. Najważniejsze to jest myślenie pozytywne. Bo w końcu mam tylko cztery dni i ferie. A do tego jutro lekcje skrócone, a jeszcze jest możliwość, że pójdziemy do domu kultury.
Dzisiaj w szkole mieliśmy magika, ee nie iluzjonistę, od razu lepiej, bo Magik to wyskoczył przez okno. Ale wracając pokazywał wszystkie te "magiczne" sztuczki, a wszystko to dało się łatwo, niekiedy nie, aż tak łatwo, zauważyć. Bo magia nie istnieje, istnieją tylko złudzenia optyczne i osoby, które potrafią dobrze je zrobić. Ale jednak najlepsze było wejście tego "magika", od razu reklamował swoją stronę, ale co tam jak lubi. Ale tak to było nawet fajnie, a zwłaszcza to komentowanie.
A potem zamiast w-f''u sprzątaliśmy salę i graliśmy w dwa ognie z pierwszakami, u nich skończyło się chyba wybitym palcem i rozwalonym nosem. To musiało boleć, ale to gra, zawsze mogło to przydarzyć się komuś innemu.
Podsumowując cały dzień był nawet fajny, a teraz znowu nauka, muszę wracać, a nie mam chęci. .
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.