8 stycznia 2014

Nic, tylko nauka.

Hej,
Dzisiaj znowu był bardzo fajny i miły dzień, oprócz kartkówki z polskiego z której będzie prawdopodobnie 2 lub (oby nie) 1, trudno. I koledze z klasy coś się zgubiło, wszyscy wszystko przeszukiwaliśmy i znajdowaliśmy przeróżne rzeczy, nawet jakiś dziwny twardy żelek, który się kruszył i łamał, mniam. :) A potem znalazła się zguba i wszystko było fajnie, przez co mieliśmy skrócony test z angielskiego.
Teraz wyrwałam się trochę od nauki, bo jutro mam ten ważny sprawdzian z chemii z kwasów i chcę, muszę dostać dobrą ocenę. Wszystko idzie dobrze, tylko, żeby to wszystko mi się nie poplątało. Myślę, mam ogromną nadzieję, że będzie dobrze.
Trochę tak głupio teraz, że mam tylko się uczyć, idę do szkoły czy przychodzę z niej muszę się uczyć, na dłuższą metę było by to nie do zniesienia. Ale jeszcze dwa ostatnie dni i weekend, a ja mam jeszcze tylko siedem dni do początku ferii.♥ Nic tylko się cieszyć.
A co tam u was? :)


3 komentarze:

  1. Ja również miałam dzisiaj miły dzień :)

    http://diamonds-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja praktycznie całe dni spędzam ostatnio na nauce, ledwo znajduję chwilę na bloga:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co czujesz, ale bynajmniej dziś mam trochę mniej lekcji! A już nie długo weekend! :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.