14 stycznia 2014

Tattooed Heart ♥

Hej,
Jak minął wam dzisiejszy dzień, mój był całkiem fajny. Miałam skrócone lekcje i jeszcze na trzech byliśmy w domu kultury, ale cały ten dzień strasznie się ciągnął. Ale pocieszenie jest dla mnie, że idę jeszcze tylko trzy razy do szkoły i wolne, ferie nareszcie. Teraz jeszcze tam sobie kilka sprawdzianów i mogę rzucać wszystko na dwa tygodnie. To wydaje się tak dużo czasu, a minie on bardzo szybko. Ale zawsze fajnie tak odpocząć i w ogóle się nie uczyć. Czemu nie, a potem znowu wracamy i znowu zaczną się sprawdziany, kartkówki i zadania. Los szkoły.
A później rozpocznie się odliczanie do wakacji, bo zostało jeszcze około 5 miesięcy. Wakacje też tak szybko i miło przelecą, a potem kolejna klasa tym razem już będzie trzecia. Ale to jeszcze 7 miesięcy, więc na razie nie mam co myśleć o przyszłości. Dla mnie i tak zawsze najważniejsza jest teraźniejszość. :) A tak ogólnie to dzień minął całkiem fajnie.


4 komentarze:

  1. Chciałabym być na twoim miejscu... Ja jestem w trzeciej gimnazjum i w tym roku egzaminy:-(
    Pozdrawiam
    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcie :)

    Zapraszam do mnie:)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczeście zakońćzyłam ten etap :P Choć nie zamknęłam go do końca bo nie wiem gdzie i czy jeszcze będę gdzieś szła do szkoły.Narazie poświęcam się pracy.
    A Tobie kochana życzę duuuużo cierpliwości bo do wakacji jeszcze daleko ale pocieszyć Cię mogę tym,że mnie niestety już ferie zimowe omijają...I w takich momentach cofnełabym się do szkoły;p
    kissiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.