14 kwietnia 2014

Skinny Love ♥

Hej,
Jak tak dzisiejszy poniedziałkowy dzień, u mnie całkiem w porządku, zresztą tak jak inne dnie. Jest pozytywnie, bo w końcu jeszcze tylko jutro, środa i u mnie w szkole mamy wolne z powodu świąt. A jeszcze za tydzień będą egzaminy gimnazjalne. Teraz to dla mnie tylko trzy wolne dni, ale za rok to ja będę siedzieć w tych ławkach. Dobrze, że jeszcze mam ten rok, podobnie z wyborem dalszej szkoły. Niektórzy z mojego rocznika już mają dalekie plany, a ja nie wiem co będę robić za tydzień :) ale też nie jestem sama. Ale jeszcze będą jakieś propozycje, a potem jeszcze doradztwo zawodowe, więc nie będzie źle.
Oprócz tego dzisiejszy dzień, to kolejny, w którym wróciłam cała mokra, ale później świeciło słońce i było nawet trochę cieplej. Za to w szkole strasznie zimno cały dzień. Może jutro będzie cieplej, czy będzie jeszcze ten śnieg, nie wiem, kompletnie nie mam pojęcia, w końcu pogoda zawsze może nas tak zaskoczyć. Ale raczej w tym roku nie ulepię śnieżnego królika. :)
♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.