1 kwietnia 2014

Hello April! ♥

Hej,
Dziś już nowy miesiąc, a jak wam minął marzec? Mi bardzo fajnie, zresztą podobnie do innych, a nawet mogę powiedzieć, że był lepszy. Już teraz z dnia na dzień coraz cieplej i coraz szybciej, dłużej jest na dworze jasno. Taka pogoda bardzo mi odpowiada, w końcu to wiosna.
Nie zapomnijmy, że dzisiaj też 1 kwiecień, a co za tym idzie Prima Aprilis. No to ile osób już wkręciliście, a może was już ktoś nabrał. To jedyny taki dzień w którym można powiedzieć wszystko, a zarazem tak jakby nic. To trochę taki dziwny dzień, ale czemu by się nie pośmiać z samych siebie.
Dzisiaj w szkole nie robiliśmy właściwie nic, tylko siedziałam, udawałam, że to mnie interesuje, potem minęła jedna lekcja, na przerwie na schody albo grzejnik, potem zaczęła się kolejna lekcja i tak cały dzień. Nic ciekawego, a jutro kolejny taki dzień, chyba, że coś się jeszcze wydarzy :)
♥♥♥
 

1 komentarz:

  1. bardzo fajna notka (serio), bardzo fajny styl pisania *.*
    śliczny wygląd bloga <3
    czekam na kolejny post

    mogę prosić o poklikanie w linki? to dla mnie ważne http://aloohaparadise.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.