12 listopada 2013

Chilloucik!

Hej,
Dzisiaj naprawdę dużo lekcji mi przepadło, a rano z taką nie chęcią szłam do szkoły, bo aż osiem godzin i to dosyć poważnych. Najpierw mieliśmy angielski :), potem świetlicę zamiast polskiego, matematyka sprawdzian, historia zło, artystyczne, na których poszliśmy na komputery, druga historia zamiast chemii, biologia i niemiecki, który nam wypadł. Czyli w tłumaczeniu dzień chilloutowy. Zadania wszystkie zrobiłam na świetlicy, a na jutro muszę się pouczyć tylko z niemieckiego i fizyki. Ten tydzień jest naprawdę boski, jeszcze trzy dni i znowu weekend. Jeszcze 28 dni (bez weekendów) do szkoły i święta (wow) mrruu. <3 <3 <3
Teraz już coraz chłodniej, a ja nadal tego nie czuję. Za niedługo już zima, nie chcę zbytnio chodzić w zimowej kurtce. Ja jeszcze czuję jesień, a ona już powoli się kończy, bo w końcu liście opadły, czas zmieniliśmy na zimowy, robi się coraz zimniej i ciemniej, pojawiają się mgły w obrębie dnia i ogólnie wyczuć to w powietrzu. (Nie chodzi mi o zapach wydobywający się z kominów, ale to też). Po prostu zaczęło się przedzimie. :) mrruuu spadam :*

15 komentarzy:

  1. Ja bardzo chcę już śnieg. :))

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam tak średnio, ale wtedy będzie już jaśniej :)

      Usuń
  2. Nie lubię zimy. :c Za to święta kocham. <3 Jak jest śnieg, to jest taka świąteczna atmosfera, ale potem mogłoby go nie być. ;)
    U mnie nowa notka: http://be-better-today.blogspot.com/2013/11/kompleksy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak trochę sądzę, ale śnieg to też klimat zimy.
      :)

      Usuń
  3. Ja lubię zimę, przynajmniej wolę ją od jesieni :)
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wszystkie pory roku lubię, a najbardziej wiosnę :)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam zimę i to na nią właśnie czekam:))


    http://rosonatorss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś wolne jeszcze miałam :D
    poklikałabyś u mnie w banner choies & oasap? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej lubię zimę, nie mogę się jużjej doczekać

    Zapraszam do mnie [KILK]

    OdpowiedzUsuń
  7. nienawidzę zimy ;x

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.