2 listopada 2013

Skins-the end.

Hej,
Już kiedyś w lato dodawałam posta o serialu Skins, pojawił on się też w niedawnym poście o ulubionych serialach. A teraz znów o nim wspomnę, bo już (właściwie tydzień temu) skończyłam wszystkie siedem serii. Zajęło mi to trochę czasu, bo teraz szkoła, nauka i nie kiedy brakowało czasu, a tu jeszcze jeden serial. Ale za to oglądałam w weekendy. I mogę zupełnie z ręką na sercu powiedzieć, że warto. Jest to ciekawy serial o życiu nastolatków,ich problemy i rozwiązania czyli imprezy. Serial tętni życiem przez co, ani chwilę nie jest nudny. Może tylko jednego odcinka jakby nie chciało mi się oglądać, dlatego go zapamiętałam (nazwę i serię) był to 6 odcinek z 2 serii. Nie wiem dlaczego, ale właśnie sama jakby odczuwałam, że nie mam chęci go oglądać, ale zobaczyłam do końca i poszłam dalej. Już po kilku odcinkach wiedziałam, że się z nim polubię. Teraz tylko czekałabym, aż pojawią się nowe odcinki, ale niestety to koniec. Lecz może twórcy stworzą nowy serial, który tak jakby nawiązywał do Skins, może, chciałabym. Najbardziej, aby grała tam Kaya Scodelario, którą bardzo polubiłam. Teraz zostaje mi Pretty Little Liars. :)
A jeżeli ty nie oglądałeś Skins to pooglądaj może ci się spodoba. Warto.


12 komentarzy:

  1. http://darka-blogg.blogspot.com/ Dobijamy do 100 obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oglądałam chyba 2 odcinki tego serialu ale jakoś nie przypadł mi do gustu ;c
    Ale za to też uwielbiam PLL <3 <3 Polecam ci jeszcze the carrie diares też świetny serial :)

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytam o nim, może zastąpi pustkę po Skins :) ahah

      Usuń
  3. Ja tego serialu jakoś nigdy nie oglądałam, niestety nie mam zbyt dużo czasu, a laptop, nie odtwarza filmików.


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :D

    http://wwithmylife.blogspot.com/
    zapraszam do obserwacji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam, ale w wolnej chwili muszę to nadrobić :)
    bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam też do obserwowania :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci ślicznie!!!
    I pewno,że już obserwuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę obejrzeć :) oglądasz w internecie? jak tak to gdzie?

    http://sylwia-syllwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie, pierwsze serie możesz znaleźć też na youtube, a ja resztę oglądałam na stronie scs.pl lub iiTV :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.