17 listopada 2013

Meow!

Hej,
Ale dziś u mnie słoneczna pogoda, aż razi w oczy. Wczoraj tak ponuro, a dziś słonecznie. Trochę ta pogoda nie zdecydowana.
Jak tam wasz weekend. U mnie świetnie jeszcze muszę zrobić kilka rzeczy, a później wieczorem się pouczę jutro sprawdzian z fizyki chciałabym dostać z niego 5 *_*. Ten tydzień będzie trochę cięższy niż poprzedni, a do tego rozprawka i nauczyć się Inwokacji Adama Mickiewicz (Mackiewicza-jak to mówimy). Ale ostatecznie pokonam go, oby z niczego mnie nie pytali! :)
Co sądzicie o tego typu czapkach beanie? Mi tam się bardzo podoba, ale jest tyle wyborów z różnych stron oraz dużo osób już je ma. Ale ślicznie wyglądają, a te neonowe są oryginalne. MI się bardzo podobają, a wam? :*


21 komentarzy:

  1. U mnie dzisiaj beznadziejna pogoda, zazdroszczę ci słoneczka ;)
    Ja w weekend odpoczywam. Masz sprawdzań z fizyki ! Ooo ja nie cierpią tego przedmiotu ;p Bardzo mi się te czapki podobają. Mam takie dwie czarne z napisami. ;) Dodałam bloga do obserwowanych+kliknęłam w twój baner ;p Kliknęłabyś też może u mnie? ;**http://workandart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok! Dziękuję, ja w pierwszej klasie też nie lubiłam fizyki, a teraz polubiłam i mam cztery 5 i 4, takie zdziwko. :)

      Usuń
  2. U mnie dzisiaj beznadziejna pogoda. Takie czapki strasznie mi się podobają, niestety posiadam tylko jedną, z ćwiekami, czarną.


    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i blog :) Obserwuję. U mnie wczoraj była bardzo ładna pogoda, świeciło słońce, ale wiał zimny wiatr ;/ A dzisiaj jest znowu ponuro, aż mam ochotę cały dzień spać :c Bardzo podobają mi się czapki beanie, a najbardziej czarne oraz różowe :) Kiedyś widziałam w autobusie dziewczynę, która miała słodką, czarną beanie z napisem "MEOW :3". Jeśli masz czas, to wpadnij na mojego bloga :) http://written-honey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny blog :)
    co powiesz na wzajemna obserwację?
    http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twojego bloga, poprzez treśc i wygląd ! ^^ z niecierpliwością czekam na kolejny posty, jeżeli chcesz to wpadnij do mnie :*
    roksanaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w nauce ! :* Ja mam jutro kartkówke z fizyki ;c piąteczka tez by się mi przydala xd strasznie podoba mi się ta różowa pasowały do moim blond włosów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się właśnie podoba różowa z wiekami :)

      Usuń
  7. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    fajne czapki! Neonowy roz podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze ciekawie ! :D ach ta nauka :P trzymaj się ;3

    wbij ;33

    OdpowiedzUsuń
  9. czapki są świetne ;D sama chcę sobie taka sprezentować ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i ostatnia jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też była ładna pogoda.
    Uwielbiam te czapki, mam czarną i planuję kupić bordową !
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. różowa jest świetna! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.