13 listopada 2013

True love?

Hej,
Kiedyś tam tak sobie przeglądałam strony i weszłam na aska jakieś 11-letniej dziewczyny. I tam pełno odpowiedzi jak to kocha jakiegoś chłopaka, którego, poznała prze internet 4 dni temu (od tego dnia), a nawet nie widziała się z nim na prawdę. Jedno co mnie zastanawiało, to to po co jej ten niby związek. Związkiem tego nie można nazwać, bo taki prawdziwy to pozna się dopiero później, kiedy to najważniejsze nie są lajki na facebooku czy asku. Potem taka nie wiara w ludzi. To takie dziwne i nie zrozumiałe tak samo jakbyś chciał kupić mąkę, a w środku cement. I co cementowe ciastka? No raczej nie toteż myślę, że takie 'związki' to bajka dwójki dzieci. Taka sytuacja. Bo zmienienie sobie statusu to żaden wyczyn w tym wieku. To nie jest ta 'jedyna i prawdziwa miłość' to tylko taka gra.
A co wy o tym myślicie? Dla mnie to dość żałosne.

24 komentarze:

  1. chyba widziałyśmy tego samoego aska :))

    Jeśli miałabyś czas i chęc proszę zaobserwuj mojego bloga.
    http://darka-blogg.blogspot.com/
    +
    Konkurs jeszcze kilka dni :)http://darka-blogg.blogspot.com/2013/11/zwyky-dzien-i-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest prawdziwa miłość!
    U mnie w klasie jest pewna para-chodzą ze sobą już pół roku...bardzo pasują do siebie (przytulają się, chodzą ze sobą za rękę, skradają sobie pocałunki na przerwach... Moim zdaniem, to jest prawdziwa miłość...szczera,pełna uczuć ;*
    Fajnie, że poruszyłaś taki temat
    Pozdrawiam

    straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taka co ją opisałaś to miłość, a nie udawanie dla szpanu, który i tak zamienia się w pośmiewisko. Ale wiesz czego to ta dziewczyna nie zrobi dla lajków na asku. Trochę to dziwne. :)
      :*

      Usuń
  3. powiem ci , że twoje posty sa bardzo ujmującę świetnie piszesz ! :) rólb tak dalej ! dziękuję za miły komentarz pozostawiony u mnie i oczywiście także obserwuje , bo jakby można nie zaobserwować tak genialnego bloga ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale to jest przecież 'prawdziwa miłość na zawsze' haha XD

    http://jujuu-juju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze świetna bluzka, chcę taką! A po drugie uważam, że prawdziwa miłość to przede wszystkim miłość nie na pokaz. Oczywiście, że to co opisałaś to nie jest prawdziwa miłość, nie może być skoro ta osoba nawet nigdy na prawdę nie gadała z tym chłopakiem -,- Miałam taką koleżankę, która "zakochała się" w chłopaku, z którym nigdy nie gadała, tylko raz go widziała...ktoś tu na siłę chce się zakochać...brak słów.
    thoufalouth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhm, to takie dziwne jak spojrzy się z innej perspektywy
      :)

      Usuń
  6. Dużo jest teraz takich "par" które mają po 11 lat i myślą, że będą ze sobą całe życie. Ta dziewczyna poznała go przez internet... i nie ma pewności, że to na 100% osoba w jej wieku. Ja miałam chłopaka jak chodziłam do 4klasy i było to o wiele za wcześnie byliśmy jeszcze takimi malutkimi dziećmi ;d

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko, wkurza mnie widok tych mlodych par zakochanych "na zawsze" ;D

    Klikniesz w banner VOGUEC i SHEINSIDE? <3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahahahaa XD to się pośmiałam trochę ;d nie ma to jak 11 lat i love forever :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie związki w tym wieku , są bez przyszłości i na krótką metę = ) .
    Fajna , ta koszulka . + lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhm, ja nie mam tej koszulki (napisałam w poście że z jakieś tam strony) :)

      Usuń
  10. Teraz jest coraz więcej jedenastolatek ''zakochanych''....


    http://rosonatorss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie żałosne i "na pokaz"

    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNY POST <3 OBSERWUJE
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ale komentarze mile widziane
    http://mylife-mydream-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.