24 listopada 2013

"I want die!"

Hej,
Ile razy usłyszeliście od kogoś, że chce umrzeć? uhm dość często, ale czy to w ogóle ma sens. Teraz ta osoba może mieć jakiś problem na przykład prawdopodobne zagrożenie i od razu teksty typu: "Idę sie pociąć", "Mogę umrzeć?" Osoby wypowiadające te słowa chyba nie znają ich znaczenia, śmierć jest tylko jedna. A życie zawsze będzie pełne kłopotów, problemów, ale trzeba sobie z nimi radzić zamiast mówić rzeczy o których nie wie się za dużo. Najśmieszniejszy jest moment gdy jakaś 11-latka mówi że chce umrzeć bo np. mama dała jej karę albo chłopak 'jej miłość na zawsze' ją rzucił. Wiem nie jestem jakoś bardzo starsza od niej, ale no ja cię proszę. Jeden mały konflikt, przeciwność i śmierć, nie! Rozwiązań jest tysiąc, może (do pierwszego podanego przykładu) weź się w garść i idź popraw oceny, dostaniesz dwie piątki i już po. A do tego drugiego przykładu to trochę realnego życia.
Inna jest sytuacja, gdy ktoś naprawdę ma trudną sytuację, ale z każdego bagna da się wyjść. A samobójstwo = śmierć, nie jest dobrym rozwiązaniem, nie jest żadnym.
Wyszedł trochę bardzo życiowy post, ale dziś nie działo się nic specjalnego, a też chciałam o tym napisać. :)
A jak ty myślisz? (uśmiechnij się)
Ale dziś zimno, a jutro podobno ma padać śnieg ciekawie czy znowu się pomylą czy tym razem nie. :)

11 komentarzy:

  1. Ja miałam już jedną próbę samobójstwa lecz nieudaną.
    Nadal żyję. Boże... te dzieci które chcą umrzeć bo "chłopak" ją rzucił.... one sobie nawet nie zdają sprawy jakie problemy mogą mieć inni ludzie.
    U mnie niestety szaro ;\
    Pozdrawiam :)

    http://about-the-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dobrze że jesteś wśród nas, też tak myślę :)

      Usuń
  2. zgadzam się z tb :)

    zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę, że ludzie za bardzo szastają tymi słowami.

    Chciałabym zaprosić cię do wzięcia udziału w rozdaniu, w którym można wygrać jeden z 2 zestawów biżuterii!
    Link do rozdania[KILK]

    OdpowiedzUsuń
  5. no dokładnie!
    obserwacja za obserwację? jeśli tak napisz o tym u mnie w komentarzu :))

    http://tyska-tysska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo często to słyszę , że ktoś chciał sie zabić np. jak ty napisałas jak ma zagrożenia . Sama też kiedyś miałam próbę samobójczą ...
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie nawet nie wiedzą co mówią i to dosyć często

      Usuń
  7. Bardzo mądry i ciekawy post. Ja codziennie od kolegi słyszę, że idzie się pociąć, bo nie ma jego ulubionego anime czy coś. To jest żałosne .-.

    Miłego dnia :3
    http://anotherchaptersending.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. my się chyba już obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.