26 listopada 2013

Eighteen days for school yet!

Hej,
Kolejny dzień minął, nawet fajnie. Przepadło kilka lekcji na próbach i ten długi ośmiogodzinny dzień przeleciał szybko. Oraz piąteczka z biologii, dzięki temu że dobrze ściągam, sama też bym sobie poradziła ale tylko na naciągnięte cztery, a pięć zawsze lepiej wygląda. :) Z historii mnie nie zapytała, a w piątek nie będzie mogła zapytać nikogo, bo w czwartek mamy tą akademię po południu do wieczora. Sprawdzian z angielskiego poszedł dobrze.
A śnieg nadal padał, ale tylko w nocy, a w dzień znowu topniał. Widać, że pogoda coraz bardziej się przygotowuje się do przestawianie na czas zimy. Trochę jednak wszystkie t prognozy kłamią, bo przez dzień miał padać śnieg i miało być -1 stopni, z temperaturą się zgodzę, ale śnieg w ogóle przez dzisiejszy dzień nie padał. Ale całkowicie prognoza rzadko kiedy się zdarza.
Jeszcze trzy dni i weekend! Oraz 18 dni do szkoły (bez weekendów) i mamy przerwę świąteczną!
Kocham to odliczanie i oczekiwanie. Już za niedługo.
A co tam u was?

z tumblra

9 komentarzy:

  1. kurde, święta się zbliżają wielkimi krokami ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już niedługo święta
    Wpadnij http://darka-blogg.blogspot.com/ !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie śnieg padał! :D Temperatura odczuwalna na pewno była niska.:P Mi zostało 12 dni szkoły bez weekendów.:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze troszkę i będziesz mieć wolne.

    Dziękuję za obserwowanie mojego bloga i również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze troszkęi wszyscy będziemy mieli wolne na które każdy czeka :) także odliczam bo nie mogę się doczekać :)
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/------NOWA NOTKA WARTO ZOBACZYC :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.