5 lutego 2014

This is sun!

Hej,
Jeszcze tylko dwa dni i weekend. Nie mogę się go doczekać. Na szczęście dziś mam trochę więcej czasu i nie muszę się na nic uczyć. Jedyny taki dzień. W ferie czas bardzo szybko mijał i nawet nie zauważyłam jak te dwa tygodnie minęły, a w szkole wszystko się ciągnie, dzień za dniem, godzina za godziną, minuta za minutą i tak w kółko. Codzienne siedzenie w szkole i udawanie. że to wszystko cię interesuje, a potem tylko sprawdziany, sprawdziany i kartkówki. A każdy nauczyciel chce, aby z jego przedmiotu wszyscy mieli najlepsze oceny i zawsze się uczyli. Realia są niestety trochę inne niż założenia szkoły. I tak większość nauki zdobytej w szkole nam się nie przyda, bo raczej nie będę robić doświadczeń kasowych albo nie będę biegać po łące i sprawdzać jak asymilują drzewka i kwiatki. A gdy bodajże poszlibyśmy w tym kierunku to tak czy tak będziemy się uczyć tego jeszcze raz. :)
Za to pogoda strasznie miła, ciepło, słonecznie i fajnie. Widać całkowicie wiosnę. Dzisiaj nawet długo było jasno, a teraz jak zwykle zapadł zmrok.
Dzisiaj całkowite odpoczywanie i pozytywne myślenie. :)


9 komentarzy:

  1. Pięknie to wszystko napisałaś, aż mnie wzięło na wspomnienia szkolne - oj kiedy to było - ale i wówczas było tak, że każdy nauczyciel danego przedmiotu - swój - uważał za najważniejszy. Nic się nie zmieniło widzę :)
    Ach oczywiście popieram sto% słowa dotyczące :" I tak większość nauki zdobytej w szkole nam się nie przyda"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i widzisz, więc po co wszystkim się tego uczyć :)

      Usuń
  2. A ja mam ferie :p - i lecą mi one za szybko.
    Pewnie cię zdołowałam XD

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEhhe za chwilę też będziesz chodzić do szkoły :) moje też tak szybko mijały :)

      Usuń
  3. A ja mam ferie :p - i lecą mi one za szybko.
    Pewnie cię zdołowałam XD

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ferie będę miała 17 lutego :] 2 tygodnie przede mną <3 tak szkoła się straszniee ciagniee. Najgorsza jest historia. To są takie "wykłady" słuchaj cale 20 min jak spasiony historyk opowiada o starożytności! Haha xd super blog obserwuje. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEHE to u mnie dokładnie to samo, tylko że mamy nauczycielkę. A na początku mówiła nam, że jej lekcje to nie wygłady itd. a na następnej lekcji wykład :)

      Usuń
  5. Fakt nauczyciele wkurzają takim nastawieniem,że żąda Ci 300 rzeczy z jego przedmiotu i ma w nosie czy masz inne przedmioty- masz umieć i koniec dyskusji.Ale i tak szczerze zamienilabym sie choć na tydzień z Toba i znów wrocilabym do szkoły:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak oprócz zawalonych dni to jest super i fajnie, a zwłaszcza z odpałami co chwilę jak dzisiaj. ♥

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.