11 lutego 2014

Too fast.

Hej,
No to wtorek minął,
był nawet fajny, a zwłaszcza, że mi się wszystko udało, a zwłaszcza to, że nie poszłam do odpowiedzi na historii, ale ciśnienie było podwyższone. Czuję za za chwilę dostanę jakąś złą ocenę, bo druga piątka z matematyki i szóstka z geografii? muszę się szykować.
A dzisiaj dość późno przyszłam ze szkoły i bardzo brakuje mi tej chwili czasu na odetchnięcie. A jutro znowu kolejny dzień, kolejne kartkówki i kolejny dzień szkoły. Ogromnie się cieszę. Nie widać tego po mnie.
I już cały dzień nam przeleciał, znowu 20, teraz tylko umyć się i pooglądać seriale, no bo kto zobaczy barwy szczęścia i m jak miłość. :) heh
Podobno, że ma jutro padać deszcz ze śniegiem i ja na to się nie zgadzam, bo już było tak fajnie, ciepło, słonecznie i przyjemnie, a teraz znowu przyjdzie ta plucha. Myślę, że jak już to będzie padał tylko sobie ten deszcz. Ale nie powiem, że jednak lepiej siedzi się w szkole i poza nią kiedy na dworze jest ładnie.


9 komentarzy:

  1. Świetny post, oraz zdjęcie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie chce ani tego ani tego.:( Ja chcę słońce, albo bez opadów pogodę.:) Mam nadzieję, że mi szybko przeleci tent tydzień i w miarę dobrze.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też oglądam seriale. ;)

    Bardzo podoba mi się Twój blog, masz może ochotę na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post ;)
    http://julliet-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mega blog !

    zapraszam Cię do mnie - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ani śniegu ani deszczu tylko słońce:)Ahh kiedy ta wiosna?!!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.