17 lutego 2014

You again Monday.

Hej,
Dzisiaj już znowu poniedziałek, widzę że wszyscy entuzjastycznie do niego podchodzicie. aha ok. Dla niektórych był to pierwszy dzień ferii, a dla innych pierwszy dzień szkoły, za to dla mnie był to dzień wycieczki szkolnej. Byliśmy w teatrze, myślałam, że kolejny raz będzie tak nudno, ale było nawet dosyć fajnie, głównie dla tego, że byliśmy wszyscy razem i robiliśmy sobie masę zdjęć, głupich zdjęć.
Jednak mimo wszystko wolałabym jak w normalny dzień iść do tej szkoły, bo teraz jednak czuję się bardziej zmęczona i niczego mi się nie chce, a to dopiero poniedziałek. Mam nadzieję, że nabiorę sił na cały ten tydzień. Raczej muszę nabrać, ale w końcu jeszcze tylko cztery dni i weekend. :)
♥♥♥

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że dobrze się bawiłaś!
    Gorąca kąpiel + herbatka i powinno być lepiej. :)

    alexshia-a.blogspot.com | alexshia.tumblr.com | xoxo ♥ love ya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sił prawie nabrałam, ale trochę się zakatarzyłam.
      :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.