6 lutego 2014

Uhm spring?

Hej
Mam dla wszystkich pocieszenie oprócz osób, które właśnie mają ferie, bo jutro już piątek. Myślę, że dla tych właśnie osób na feriach lecą one tak samo jak moje. A za chwilę znów wracacie do szkoły. Nie żebym była nie miła albo coś.
Dzisiejszy dzień był świetny, żadnych wymagających lekcji, zero sprawdzianów, kartkówek, pytań, czysty lajt. A do tego cały dzień spędzony z moją kochaną klasą. Zwłaszcza na religii, mieliśmy odgrywać scenki, ale dużo z tego nie wyszło. A ona sobie po prostu wieszała firanę na ścianę, uhm.
Widzicie tą wiosnę za oknem, no może nie teraz, ale kiedy jeszcze było jasno? Tak sobie pomyślałam, że wiosna postanowiła sobie, że jednak przyjdzie trochę szybciej, a co tam miesiąc w tą czy wewte. :) Słońce dzisiaj znowu tak waliło po oczach, ale to takie fajne. Ja już ją czuję, mimo zapachu typowo zimowego. :)
A ogólnie to mój dzień minął całkiem fajnie i miło, a wasz?


4 komentarze:

  1. Mój dzień też minął dosyć miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój dzień też minął dosyć miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mając ferie odpoczywam i czytam ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;)Zuzia
    Funandfashion98.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.