2 września 2014

#WTymRokuSzkolnym

Hej,
Dziś przyszłam tutaj do was z tematycznym postem #wtymrokuszkolnym.
Czyli w skrócie to lista postanowień na obecny rok szkolny, więcej tłumaczyć chyba nie muszę.
No to zaczynajmy:
będę milsza, oczywiście dla niektórych nie potrafię i raczej nigdy nie będę, ale gdy ktoś jest dla mnie miły ja też jestem.
będę uczyć się historii, a nie olewać ją jak rok temu i poprzednie lata
codziennie będę wstawała z pozytywnym nastawieniem
najpierw szkoła, potem znajomi, laptop
będę bardziej zorganizowana, w końcu założyłam sobie specjalny zeszyt do tego
nie będę narzekać na szkołę, pogodę, szybkie wstawanie
będę dążyła do czerwonego paska na koniec roku
postaram się, aby to był najlepszy (ostatni) rok w obecnej szkole
 i oczywiście nie gubić długopisów
Głównie to chyba tyle w tematyce szkolnej. Większość raczej uda mi się dotrzymać, jedynie gorzej może by z historią, która dla mnie od zawsze była najgorszym przedmiotem. A co do czerwonego paska jak na razie nie wiem nic, będę miała nadzieję.
A dzisiaj już drugi dzień w szkole, taki bardziej normalny, choć głównie najbardziej organizacyjny, ale zadanie z matematyki już było. No cóż wracamy na dobre. Do następnych wakacji 298 dni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.