27 maja 2015

I look better on your girl than her outfit.

Hej,
Dzisiejszy dzień od samego rana był świetny. Od samego rana czyli od w pół do dziewiątej. Fajnie było iść późno spać, bez pewności, że znowu się nie wyśpię. Z małym wyjątkiem, kiedy blisko ósmej. obudziła mnie mama z myślą, że zaspałam. Nie tym razem (nie zdarza mi się zaspać, jeśli wyłączę budzik to wiem, że muszę wstać, inaczej na pewno wrócę do snu i długo się nie obudzę) więc obróciłam się na drugi bok i poszłam jeszcze spać. Aż przypomniała mi się historia jednej dziewczyny. Była sama w domu, musiała iść do szkoły, wstała wtedy kiedy musiała, umyła się, ubrała i ogólnie była gotowa do wyjścia, z tym, że zostało jej dwadzieścia minut. Postanowiła, że na chwilę się położy i te dwadzieścia minut zamieniło się na dwie godziny. Tej opowieści akurat nigdy nie zapomnę.
Wstałam tak późno, głównie dlatego, że nie szłam do szkoły, tylko mieliśmy dzisiaj wycieczkę do muzeum, oglądanie mumii i starych grobowców w byłym kościele jest o wiele lepsze niż normalne lekcje. A jutro urywamy się z dwóch ostatnich lekcji i jedziemy na paintball, szczerze mówiąc to będzie mój pierwszy taki wypad. Jestem ciekawa tego jak to wypadnie. Jedynie mam nadzieję, że nikt nie będzie się nade mną litował bo 'jestem dziewczyną' w niektórych przypadkach można powiedzieć, że mam więcej siły niż nie jeden chłopak. Zobaczymy, jeśli ktoś będzie chciał być taki litościwy to zobaczy. Oby nie padało, bo w takim razie jest możliwość przeniesienia tego na inny dzień. Tylko że w jutrzejszym przypadku wypada mi historia i edukacja dla bezpieczeństwa.
Co dzisiaj się tak w sumie działo? Największą atrakcją było muzeum, potem już tylko powrót do domu. Resztę dnia spędziłam na siedzeniu, ćwiczeniu i słuchaniu muzyki. Chyba znowu dopadły mnie jakieś gorsze momenty. Jutrzejszy dzień powinien poprawić humor, liczę na to.
Teraz musiałabym się pouczyć na ostatni sprawdzian z polskiego w tym roku szkolnym. Pomaluję też  paznokcie drugą warstwą lakieru, umyję się, zobaczę serial, poczytam książkę i prawdopodobnie pójdę spać. Widzę fajny plan na środowy wieczór.

2 komentarze:

  1. ja przynajmniej dzisiaj mam wolne :)
    jutro mamy 6 lekcji z czego 4 to zastępstwa, a na 2 pierwsze ni idę...
    my będziemy mieć paintball na wycieczce 3- dniowej i jakoś się tego obawiam XD
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz czym się martwić, jak dla mnie było bardzo fajnie i warto spróbować. Kiedyś na pewno jeszcze tam pojadę.
      :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.