18 maja 2015

Like the mob all you do is call

Hej,
Nadszedł kolejny poniedziałek, myślałam, że będzie o wiele gorszy, a jednak w sumie poszło mi dobrze, szóstka i piątka z polskiego, szóstka z wosu za to że byliśmy na spotkaniu z europosłem Bolesławem Piechom. Właśnie teraz poszukałam o nim trochę w internecie i zaskoczyły mnie niektóre komentarze. Moim zdaniem wygląda i wydaje się człowiekiem całkiem w porządku, może i ma trudną przeszłość, popełnił wiele błędów, ale tak czy tak wyszedł na osobę miłą, która z chęcią rozmawia z ludźmi. Na tym spotkaniu pojawiły się też trudniejsze pytania i stwierdzenia, a i tak pan Piecha odpowiadał na nie.
Wczoraj w nocy kontynuowałam oglądanie Trzech metrów nad niebem, ale po północy jednak wolałam pójść spać, toteż dzisiaj dokończyłam go oglądać. I muszę przyznać, kolejna wspaniała książka i film na niej oparty, było tak kilka zmian, ale większość mi nie przeszkadzała. Zresztą nie spotkałam się jeszcze z filmem w stu procentach opartym na książce, zawsze trzeba coś skrócić. Inaczej trudno w dwóch godzinach było by opisać ponad 280 stron ze wszystkimi szczegółami. Teraz zacznę czytać drugą część Tylko ciebie chcę. Mam nadzieję, że będzie dobra tak jak pierwsza, a może nawet lepsza od niej.
Pogoda znacząco pozytywnie nas zaskoczyła, przez większość weekendu utrzymywało się zachmurzenie i ogólnie nie było za ciepło, a dzisiaj ponad dwadzieścia stopni na plusie. Wręcz warunki przypominające lato, wakacje. Już za miesiąc głośnymi krokami będą zbliżać się wakacje, ogólnie zostało około 27 dni bez weekendów, jednak ja tego nie liczyłam. Ciągle o tym myślę, ale nigdy nie mam czasu. Jak dla mnie doba ma za mało godzin.
Obecnie piszę tego posta, jak się ostatnio przyjęło z kubkiem herbaty w pobliżu. Jak tylko skończę napiszę sobie czego będę musiała się uczyć, po czym poćwiczę i zobaczę jakąś część serialu. Później się pouczę i poczytam trochę. Pozostanie mi tylko szybki prysznic i leżenie w łóżku do momentu, w którym w końcu zasnę.
Nie przepadam za wtorkami, mam nadzieję, że minie on tak szybko jak ten poniedziałek. Jeszcze w tym tygodniu będę musiała iść do przyszłej szkoły oddać wniosek, prawdopodobnie w czwartek albo piątek.

vagueism:

❐ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.