15 maja 2015

What you say? Tell me what you say

Hej,
Dzisiaj już mamy piątek, ten dzień w szczególności lubię. A zwłaszcza od godziny 13:15, kiedy to kończą mi się lekcje. Ogólnie dzień był dosyć luźny, praktycznie już prawie nic nie robimy, większość osób żyje już komersem, zakończeniem gimnazjum i próbami na akademię zakończenia. W sumie mi to nie przeszkadza.
Pogoda była też całkiem w porządku, było ciepło, ale gdyby nie wiało było by znacznie cieplej i przy tym też fajniej.
Od 11 maja rozpoczął się nabór do szkół ponadgimnazjalnych. W szczególności patrzę z nadzieją na jedną wybraną szkołę, jakoś żadna inna mi nie podchodzi, a jak już w jednej znalazłam interesujący mnie kierunek > technik ekonomista, okazało się, że w tym roku takiej klasy nie będzie. Tak to również bardzo poważnie myślę o techniku hotelarstwa i techniku organizacji reklamy. To będzie trudny wybór, mam nadzieję, że przyjmą mnie do tej szkoły pierwszego wyboru. Muszę mieć trzy proponowane szkoły, więc wybiorę też jedno liceum, dlatego też, żeby sprawdzić czy bym się dostała. Wypełniłam już formularz, ale poczekam z ostateczną decyzją do jutra, prześpię się z tymi myślami i później zobaczymy. Ale myślę, że decyzji już nie zmienię. Technik ekonomista, obstawiane dwa technika i liceum.
Co dzisiaj jeszcze robiłam? Byłam w szkole, wróciłam z niej, byłam na dworze, czytałam książkę, szukałam dalszej szkoły i wypełniłam formularz, ale jeszcze go nie wysłałam. No tak, uwielbiam piątkowe wieczory i noce.
Jak napiszę tego posta to pójdę poćwiczyć, umyć się i wskoczyć do łóżka z laptopem i ebookiem. Tak to właściwy plan. być może trochę powęszę w sprawie liceum. Przynajmniej jestem już bliżej ostatecznej decyzji niż byłam na przykład dwa tygodnie temu.
Już dwudziesta druga pora na trening, dziwnie by mi było, gdybym nie poćwiczyła w ciągu dnia, takie tam tańczenie w pokoju i układanie swoich choreografii nie jest tym co dobre przysiady, pompki, kręcenie hula-hopem i ćwiczenia na brzuch, nogi + stanie na rękach i rozciąganie(jak największe pogłębianie szpagatu). W sumie dużo się tego nazbierało. Lecę czym szybciej zacznę, tym szybciej skończę i będę już w łóżku.

2 komentarze:

  1. też od 11 maja mam logowanie i już się zalogowałam,wybrałam trzy licea,teraz tylko muszę zanieść papiery i czekać na wyniki:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, tylko że wybrałam dwa technika i liceum
      :)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.