29 grudnia 2014

'cross the room

Hej,
Dzisiaj miałam zaplanowany post z postanowieniami na nadchodzący 2015 rok, ale jak tak bardziej o tym pomyślałam to te zeszłoroczne, mogłabym dopisać do obecnych. Nic więcej chyba nie wymyślę, ani niczego z nich nie usunę. Nadal będę ćwiczyć, będę rozciągać się do szpagatu albo obecnie już do ponad szpagatu (?), doskonalić stanie na ręka, nie spadać, dążyć do szczęścia, dobrze się uczyć, nie miałabym nic przeciwko czerwonemu pasku na koniec, na pewno być szczęśliwa. Czy coś jeszcze nie wiem, po prostu zrobię tak, abym za rok mogła powiedzieć, że był to mój najlepszy rok.
Dzisiaj dzień zupełnie wolny, spanie prawie do 10, a potem robienie tego co tylko chcę, co normalnie w tygodniu było by nie możliwe. Wyjście na spacer, nawet krótki, kiedy delikatnie pada śnieg, zawsze dobrym pomysłem, a gdy zaczyna ostro padać to po prostu +10 do ekstremalności, czemu nie.
Czyli wolny, całkiem fajny poniedziałek. Kiedy nie idę do szkoły to poniedziałki są fajne. No cóż, za tydzień już będę siedzieć w szkole. Szybko minęły te święta, więcej trwało same oczekiwania na nie niż one, ale tak jest zawsze.


 

12 komentarzy:

  1. ja też dziś spałem do 10 i potem oglądałem filmy :)))

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam mase postanowień życz mi powodzenia :) ja spałam do 9.00 a potem filmy jedzenia filmy jedzenie i tak na przemian :)
    Też mam zamiar dużo ćwiczyć wytrwałości <3

    mam nadzieję że zajrzysz?
    luusia-lusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to będziesz siedzieć w szkole (?) ;o nie masz wolnego do 6 stycznia?? Ja dopiero 7 wracam do szkoły. Oby ten nowy rok był taki jaki chcesz.:* Szczęśliwego Nowego Roku i wspaniałej zabawy w Sylwestra! :* http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 stycznia idę do szkoły, 6 mam wolne, a od 7 już normalnie. Niestety
      :)

      Usuń
  4. ja wracam 6 styczna

    - http://laninatosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie masz wolnego do 7 stycznia ? :O Buziaczki ! :*

    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim postanowieniem jest być po prostu szczęśliwą
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.