17 grudnia 2014

Don't make me

Hej,
Środa pełna wrażeń. Dzień w szkole całkiem wolny, w końcu skrócone lekcje, powrót do domu przed trzynastą zawsze zadowalający. Za to potem o szesnastej znowu wróciłam do szkoły na wigilijkę klasową. Ta była szczególna, głównie dlatego, że to nasza ostatnia w obecnym składzie. Za rok już będę ją obchodzić z zupełnie nową nieznaną klasą, jednak wiem, że nie zapomnę o obecnych znajomych i nawet jakby tylko do tych mi bliższych, zamierzam napisać albo nawet sama przyjść z życzeniami tak po prostu. To nie tak, że tylko teraz tak mówię, będzie to moje specjalne zadanie na grudzień 2015 roku.
Jutro od samego rana próby do jasełek, w końcu to dwa ostatnie dni i należało by dopracować wszystko. Mogło by nie być wszystkich lekcji, ale prawdopodobnie te końcowe już będą. Witaj moja kochana historio i edukacjo dla bezpieczeństwa. Chyba, że akurat jutro tak jak zazwyczaj dzień przed akademią będziemy siedzieć na sali przy tych "próbach". Nie wiem zobaczymy jutro. W końcu zostały tylko dwa dni szkoły. Potem tylko ukochane święta i długie wolne.


8 komentarzy:

  1. ja też nie mogę się doczekać świąt ! <3
    fajnie że miałaś skrócone lekcje :)

    www.casper-fashion.blogspot.com nowy post ! skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie wróciłam z Wigilii klasowej, to niestety też jest moja ostatnia wigilia z tą klasą:(


    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę smutno, ale jednak będziemy się jakoś spotykać więc nie jest aż tak źle

      Usuń
  3. Ja tez nie moge doczekac sie swiat <3

    zapraszam do siebie :

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i życze Wesołych Świąt

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.