9 grudnia 2014

that I just

Hej,
Wtorek, pierwszy dzień egzaminów próbnych, trochę się bałam, a jak przyszło co do czego to poszło całkiem dobrze. Z historii większość strzelałam, z wosu było ok, a z polskim mniej więcej też w porządku. Czyli nie potrzebny stres i strach, a do tego na pierwszej części wylosowałam miejsce w ostatniej ławce. Mimo to jutrzejszego dnia, też się trochę obawiam, do końca nie wiem co tam będzie. Ale to dobry moment na sprawdzenie swojej wiedzy i pamięci. Tak wiem post jak na razie tylko o egzaminach, ale obecnie to moje główne i przeważające myśli.
Wrócić do domu przed dwunastą i zobaczyć słońce, w ostatnim czasie nie pamiętam zbytnio słonecznej pogody. Oby jutro też było ciepło, bo zamierzam iść w spódniczce.
Prognoza pogody pokazała, że nie mamy zbytnio nastawiać się na śnieżne święta, jednak mimo to wierzę i mam nadzieję, że spadnie trochę śniegu. Święta bez białego puchu to już nie takie prawdziwe święta.

fausses-apparences:

Message me if you have a fashion blog!! Need more blogs to follow xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.