18 lutego 2015

I said, You are not alone

Hej,
Dzisiaj dzień dosyć męczący i wymagający. Powrót po feriach i od razu pełno sprawdzianów, zadań i czego tylko się da. Dlatego właśnie dopiero teraz o prawie jedenastej w nocy mam trochę czasu, aby napisać posta. A tak właściwie została mi jeszcze moja ulubiona historia, przynajmniej mam napisaną rozprawkę, na fizykę w większości umiem, a resztę zadań też już mam i w dodatku już poćwiczyłam. A pewnie za nie długo będę musiała się położyć, żeby być też jutro przytomna, co pewnie i tak skończy się tym, że poleżę z jakąś godzinę w łóżku, aż w końcu zasnę około pierwszej w nocy.
Jutro dosyć podobny dzień, ale dodatkowo będę mogła posiedzieć sobie dwie godziny na przygotowaniu do bierzmowania, tak dwa spotkania w jednym dniu. A do tego na piątek mam dwie prace z plastyki, które już trochę zaczęłam w weekend i jedną kartkówkę z angielskiego, a drugą dosyć obszerną z biologii. Tak przewiduję, że zrobię sobie zdjęcia kartek do uczenia się i będę to czytać w kościele, chyba że jednak nie będę miała chęci. Tam zawsze się wyłączam i tak właściwie to myślę o wszystkim i niczym zarazem, czas trochę zmarnowany, więc no tak. Mam nadzieję, że będę siedzieć za filarem, tam jest dużo fajniej.
Pogoda trochę z słońcem, z zachmurzeniem, ale czuć w powietrzu to zimno lutego. A patrząc przez okna chciało by się wyjść w samej bluzie i trampkach, niestety to jeszcze nie ten czas.
Dzisiaj już chyba dam sobie spokój przeczytam historię, zobaczę wszystkie strony i pójdę w stronę łóżka. Muszę sobie ściszyć dźwięk budziku, bo już dwa razy mnie wystraszył. Czyli co, wstałam od razu skocznie. Ale nie wolałabym sobie chwilę poleżeć słuchając go.
Jutro możliwe, że też będę pisać posta w okolicach jedenastej chyba, że zdążę jeszcze przed siedemnastą, choć trochę w to wątpię.


5 komentarzy:

  1. Powodzenia z tymi wszystkimi kartkówkami i pracami, dla mnie przyszły tydzień będzie trochę męczący, jutro mnie czeka tylko matematyka :P
    Już nie mogę się doczekać, kiedy będzie można na dwór wychodzić bez kurtek... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu ile kartkówek ja musze nadrobić 2 sprawdziany bo mnie nie było w szkole :/


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. co ja moge dóżo napisać post jak zawsze znakomity

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.