15 czerwca 2015

I może trochę pusto, i znowu jest to rano

Hej,
Nadszedł ten nieszczęsny poniedziałek, zazwyczaj po prostu mija jak inne dni, ale ten był dla mnie znaczniej gorszy. Po pierwsze nie poprawiłam fizyki i zostaje czwórka, z historii będzie trója, a zabraknie mi jedynie czterech setnych do wyższej oceny, po drugie pogoda wcale się nie poprawiła, a w nocy była straszna burza, po trzecie wracałam do domu w krótkim rękawku i było mi zimno, po czwarte musiałam iść na spowiedź, która w sumie nie była aż taka zła. W końcu już jutro mam bierzmowanie, nigdy więcej spotkań, wymuszonych spowiedzi czy czegokolwiek związanego z kościołem, przynajmniej spokój na kilka lat. Obecnie jedynym moim problemem jest ubiór, wiem, że paznokcie pomaluję na delikatny róż, a na stopy prawdopodobnie włożę szpilki. Bardzo możliwe jest to, że ubiorę się tak jak zazwyczaj na sztandar. Oby tylko biskup nie zapytał mnie o coś i aby nie zmienił mi imienia. Mam nadzieję, że jutro napiszę już ostateczną wersję moich trzech imion. Wracając do tematu złego dnia, po prostu był dla mnie koszmarny, moje samopoczucie sięgnęło dzisiaj dna. Obecnie jest już trochę lepiej. Mój brat dzisiaj pisał egzamin z technika, liczę na to, że poszło mu znacznie lepiej niż mi. Po prostu nie mam jakoś humoru, od samego rana czułam się jak naćpana, a do tego bolała mnie głowa i oczy. Jednak te ostatnie dwa tygodnie jakoś zniosę, muszę bo aktualnie mam stuprocentową obecność i mam nadzieję, że tak zostanie do końca. Pomimo tego, że rano znacznie bardziej wolałabym zostać w łóżku i spać. Sądzę, że jedyną słuszną decyzją z tego dnia będzie pójście do łóżka, ale na to jeszcze nie pora.
Skończyłam czytać Wróć, jeśli pamiętasz i podobnie jak pierwsza część Zostań, jeśli kochasz, książka jest warta zachodu. Może i czasem jest lekko smętna, ale oprócz tego również wciągająca, a przez to przyjemna i krótka. Teraz w końcu przyszedł czas na Morze spokoju, zamierzałam ją zacząć już dosyć dawno, ale zawsze pojawiały się jakieś inne, które wskakiwały przed. 453 strony powinny zabrać mi więcej czasu, ale to się zobaczy. Muszę jedynie dokończyć oglądać Zostań, jeśli kochasz. Oprócz tego mam multum innych filmów z listy 'do zobaczenia' a teraz kiedy zbliżają się wakacje, będę miała więcej czasu, a nawet w tym momencie, kiedy już chyba wszystkie seriale telewizyjne mają przerwę.
Trzymajcie jutro za mnie kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.